Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Τα χαλάσματα του εαυτού μου

Τι ψάχνω να βρω ανάμεσα στα χαλάσματα του εαυτού μου...δε γίνεται να είσαι θεατής του ίδιου σου του εαυτού...Για όλους όμως ο θεός έχει προνοήσει... και να που είμαι τώρα εδώ να παρακολουθώ τη ζωή μου απο μια γωνία....Σ' αυτή την γωνία είναι στιβαγμένα τα συναισθήματα μου...εκεί τα εναπόθεσα για λίγο καιρό... Αυτό το σώμα που κινείται δεν είμαι γω.... πως μπορεί να είμαι γω....Λειτουργεί κάποιος άλλος αυτό το κορμί.... βαρύ το τίμημα των πράξεων μου.... ποιός είπε ότι όταν αγαπάς όλα κυλούν ωραία.... Σ' αυτή τη γωνία είναι η αγάπη μου για σένα και αφού δεν μπορώ να σ' αγαπώ πια....σταμάτησα να αγαπώ και μένα. ...δεν είμαι εγώ λοιπόν αυτή που κινεί αυτό το κορμί.... κάποια άλλη είναι... και γω κατάντησα μια απλή θεατής στα χαλάσματα του εαυτού μου...

Φαίη Σουρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου