Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Απλά Σ'αγαπω

Σε αγαπώ με μια αγάπη πιο μεγάλη από εμάς με μια αγάπη που χωράει όλο τον κόσμο γιατί ζεις και αναπνέεις μέσα σε αυτόν. Σε αγαπώ γιατί μαζί σου αγάπησα τον έρωτα και τον μίσησα και τον αγάπησα πάλι. Γιατί μαζί σου μπορώ να δω το μέλλον μπορώ να γελώ μπορώ και ονειρεύομαι . Γιατί όλα είναι τόσο ασήμαντα και συνάμα σημαντικά. Γιατί μαζί σου είμαι δυνατή και δεν χρειάζεται να φορώ μάσκα αφήνω την ψυχή μου γυμνή και ακάλυπτη με τις όλες αδυναμίες μου. Γιατί μπορώ να είμαι o χαζός εαυτός μου. Μπορείς να δεις το δάκρυ μου και την χαρά μου τα νεύρα μου και δεν χρειάζεται να μετριάζω τίποτα ούτε να τα φέρνω στα μέτρα του μέσου ανθρώπου . Σε αγαπώ για τόσα πολλά, γιατί είσαι εσύ και εγώ κοντά σου. Σε αγαπώ για το λακκάκι σου για την μύτη σου το τατουάζ σου τα χείλη σου και τα γένια σου, σε αγαπώ για το χρώμα των μαλλιών σου και την υπέροχη κοιλία σου, σε αγαπώ για τα δάχτυλα σου και τα πληγωμένα σου γόνατα και την αθώα σου ψυχή. Σε αγαπώ όταν σε διαολίζω και όταν γελάς σαν μικρό παιδί σε αγαπώ γιατί με τρελαίνεις με όλες τις μορφές που μπορεί να πάρει η τρέλα. Σε αγαπώ όταν σκοτεινιάζουν και όταν χαμογελανε τα μάτια σου και καταλαβαίνω τι θες. Σε αγαπώ όταν κοιμάσαι και όταν αναπνέεις και όταν κοιτάς αμέριμνα και όταν συλλογίζεσαι και όταν μου κρατάς το χέρι και όταν μου χαϊδεύεις τα μαλλιά και όταν γέρνεις το πρόσωπο σου στον ώμο μου και όταν μου κάνεις όλες τις χάρες και όταν γελάς πονηρά
Σε αγαπώ σαν από πάντα , σαν να υπήρξα γιατί υπήρξες και εσύ σαν μια συμφωνία που έκανε το σύμπαν σαν αναπόφευκτο σαν την μοίρα μου .
Απλά σε ΑΓΑΠΩ.

Ελπίδα Δημητρίου
 
εκφράσου ψυχή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου