Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Είμαι νέα και θέλω να ζήσω

Eίμαι νέα και θέλω να ζήσω
να ανασάνω με όλη μου τη δύναμη στο φως της ημέρας
δεν θέλω να ακολουθήσω τα χνάρια κανενός
θέλω να χαράξω δική μου πορεία...
μην μου κρατάτε το χέρι στη βροχή
δεν είμαι δα και από ζάχαρη
αφήστε με να βγω εκεί έξω
να χορεύω και να τραγουδώ την κάθε μου εμπειρία
αφήστε με να κάνω τα λάθη μου
να ζήσω τα πάθη μου
να συντρίβω στα κύματα
να αμαρτήσω τις νύχτες
μην μου προδικάζεται τη ζωή μου...
μην το κάνετε
τα βράδια ονειρεύομαι...
διψάω για αγάπη,
για αποδοχή,
για καινούργιους τόπους
τι και αν εσείς τα ξέρετε
τι και αν δεν τα μάθατε ποτέ...
εγώ θέλω να επιλέξω το μονοπάτι μου
να πάρω το βαγόνι μου και να ταξιδέψω ως εκεί
που δεν έχει φτάσει κάνεις σας...
δικό μου το ταξίδι δική μου και η πυξίδα
για συνταξιδιώτη μου δεν θέλω τους φόβους σας
θα αποκτήσω δικούς μου
οπότε σας ευχαριστώ για την προσφορά της ασφάλειας
θα ζήσω στην ανασφάλεια των δικών μου επιλογών...

~ΦΑΙΗ ΣΟΥΡΗ~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου