Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Η παγωμένη καρδιά

Έχεις νιώσει την ψύχρα
τον πάγο την μοναξιά?
'Έτσι ήταν η καρδία μου
παγωμένη...
και οι πάγοι για χρόνια
την κρατούσαν
μακριά από συναισθήματα
φόβους και αγάπη...
Και να που τώρα εσύ έφερες
τον ήλιο στη ζωή μου
και δεν μπορούσε πάρα να γίνει το αναπόφευκτο
Έλιωσες κάθε μου προσπάθεια να σε κρατήσω μακριά
κάθε αντίστασή που έφερα....
Και καθώς ακούστηκε το σπάσιμο της παγωνιάς μέσα μου
κρουστικέ όλο μου το κορμί...
Τόσος πόνος μαζεμένος σε μια ψυχή...
Αργά... βασανιστικά
άρχισαν να λιώνουν όλα τα συντρίμμια της άμυνας μου...
Και γω...έκπληκτη είδα τα πρώτα δάκρυα να κυλάνε στα μάτια μου
Χρόνια μαζεμένα.... χρόνια πονεμένα
Μπράβο!!! σου αγάπη μου...


~Φαίη Σουρή~
f.i.souri2014@gmail.com
εκφράσου ψυχή μου  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου