Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Μια διαδρομή είναι η ζωή
Πότε ανήφορος πότε κατήφορος
Είχα πολλές ανηφόρες στη ζωή μου
ήπια πολλές πικρές
Φυλάω τις ευτυχισμένες στιγμές σαν ευαγγέλιο στο προσκεφάλι μου
Με το νου μου ταξιδεύω κοντά τους
Πλάθω όνειρα πλέκω ελπίδες
Σαν ξαποστέλνω αισθάνομαι μια δύναμη να ρέει εντός μου
Αναγνωρίζω τον πόνο την προσπάθεια και τις γκρίζες στιγμές
Βλέπω τα εφόδια που είχα
Ευχαριστώ το θεό για αυτά
Και νιώθω μια υπερηφάνεια για τα εφόδια που κατέκτησα μόνη μου
και να 'μαι τώρα εδώ πιο δυνατή από ποτέ
Αυτή η δύναμη είναι συνυφασμένη με τον κατήφορο
Φτάνεις στο τέρμα και αντικρίζεις το απόλυτο κενό
Και παίρνεις μια απόφαση
ή να μείνεις εκεί και να λυπάσαι για μια ζωή τον εαυτό σου
Ή να πορευτείς στην ανηφόρα
η ανηφόρα θέλει τόλμη γερά πόδια και αυτογνωσία
η κορυφή εφάμιλλη της σοφίας
και συ ένα βήμα πιο κοντά στο εγώ σου....

~Φαίη Σουρή~

f.i.souri2014@gmail.com
εκφράσου ψυχή μου  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου