Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Η βροχή ηχεί το ρυθμό της
κάθε σταγόνα της αγγίζει
την ψυχή μου με μαγεία
χτυπά το πάτωμα σαν να ζήτα
από τη γη να κουνηθεί
να αφουγκραστεί 
να κρούσει
  
Οι σταγόνες δεν είναι απλό νερό
είναι ποτάμι ευτυχίας 
που ρέει σε ξηραμένο σώμα
και το ποτίζει...
μα το σώμα δεν ξεδιψά
η σάρκα δεν χορταίνει
θέλει κι άλλη βροχή
κι άλλη 

Βρέξε με το νερό σου
κάθε μου αμαρτία
κάθε ξεχασμένο μυστικό
κάθε θέλω μου ανεκπλήρωτο
κάθε δίνη
κάθε τι που άρχισα και σταμάτησα
κάθε μου ανάμνηση
και ξέπλυνε ότι μέχρι σήμερα γνώριζα

Ξέπλυνε με σαν χείμαρρος
να δώσω φωνή σε ότι μέσα μου δε μίλησε
σε ότι μέσα μου κρύφτηκε
και σώπασε  
σε ότι φοβήθηκε
και σε ότι απλά κοιμήθηκε
γιατί τώρα είναι η ώρα
να ξαναγεννηθώ... 




~Φαίη Σουρή~

f.i.souri2014@gmail.com
εκφράσου ψυχή μου  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου