Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Ο έρωτας γεννήθηκε για μας

Πότε έρωτας πότε πόνος
Πότε στεναγμός
Πότε ευτυχισμένος λόγος...

Σημάδεψες το μέσα μου
και σε ποθεί η καρδιά μου
μαζί σου έφερες τα βάσανα
μαζί και τη χαρά μου...

Αληθινός είναι ο κόσμος που ζούμε...
και ζούμε μια φορά μονάχα
αφέσου στα αισθήματα
σαν ρημαγμένη βάρκα. ..

Αλλιώτικο παλμό δώσε στη ζωή σου
Του έρωτα το κέρασμα
γεύσου στο κορμί σου...

Ο ρομαντισμός και η ουτοπία
ποτίζουν τις στιγμές σου
ποιος βούτηξε στα σεντόνι τους
και αρνήθηκε την ηδονή τους...

Έρωτας...
Έρωτας φίλε μου είναι η ουσία
Ελιξίριο της Νιώτης
η Θεία ευτυχία...

Ερωτευτείτε ...
Ο έρωτας φτιάχτηκε για μας...
Και μεις φτιαγμένοι για 
να αγαπάμε 
να ποθούμε
και να ζούμε
Να ζούμε τον έρωτα...

~Φαίη Σουρή~
f.i.souri2014@gmail.com
εκφράσου ψυχή μου  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου