Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Σχεσούλα του 24ωρου σου δε γίνομαι...

Η αγάπη δεν σου χτυπάει την πόρτα κάθε μέρα...
Ξέρω...Όλοι το ξέρουμε, δεν είναι όλες οι στιγμές μας κατάλληλες για να ερωτευτούμε...
Σας ρωτάω όμως γνωρίζει ο έρωτας από "κατάλληλες στιγμές"...
Εμένα οι πιο δυνατοί έρωτες ήταν ακατάλληλοι για σχέση...

Θυμάμαι τον εαυτό μου στο λύκειο πόσο με πίεζαν οι γονείς μου να συγκεντρωθώ στο διάβασμα και να αφήσω τους έρωτες...
Μετέπειτα σειρά είχε η δουλειά...Ο έρωτας θα με αποσπούσε απο την επαγγελματική ανέλιξη....Και τώρα βιώνουμε την οικονομική κρίση...κρίση στις τσέπες μας κρίση και στην καρδιά μας...

Θέλω λοιπόν να καταλήξω πως ποτέ οι στιγμές δεν θα ευδοκιμούν για σχέσεις έρωτες και αγάπες...
οι αληθινοί έρωτες χτίζονται από τα χαλάσματα μεγάλων προβλημάτων και οι δυσκολίες υπάρχουν για να ανορθώνουμε το ανάστημα μας και κόντρα στον ευνοϊκό άνεμο να δημιουργούμε την δική μας Ιθάκη... 

Οπότε συγγνώμη αν τρέχεις να προλάβεις την καθημερινότητα σου, εγώ σχεσούλα του 24 ωρου σου δεν γίνομαι...

~Φαίη Σουρή ~



2 σχόλια:

  1. Οπότε συγγνώμη αν τρέχεις να προλάβεις την καθημερινότητα σου, εγώ σχεσούλα του 24 ωρου σου δεν γίνομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπότε συγγνώμη αν τρέχεις να προλάβεις την καθημερινότητα σου, εγώ σχεσούλα του 24 ωρου σου δεν γίνομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή