Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Προσευχή

Τι να 'ναι καλύτερο...
Να κοιμάσαι και να βλέπεις εφιάλτες ή να μένεις ξάγρυπνη στο κρεβάτι σου περιμένοντας το ξημέρωμα...?
Σηκώθηκα και έβαλα το τζιν μου
Βγήκα από το σπίτι...
Τεντωμένο πανί η συνείδηση μου...
Και απόψε δε θα κοιμηθώ...
Αλλά δεν μπορώ πια να περιμένω άπραγη την ανατολή...Ούτε να συναντιέμαι με τους φόβους μου σε κρύα σεντόνια...
Είμαι έξω πια και χιονίζει...
Δεν με ενοχλεί το κρύο
Μες στη καρδιά μου κάνει περισσότερη παγωνιά...
Τα βήματα μου με βγάζουν σε ένα γνωστό σοκάκι κουρνιάζω εκεί και φέρνω τους φόβους μου έναν έναν... ξεκινάω και συνομιλώ μαζί τους... γιατί δεν με αφήνετε ήσυχη πια...
Γιατί κατατρώτε τη ψυχή μου τις επιλογές μου το αύριο μου...
Τι πρέπει να δώσω για λίγη γαλήνη...
Το χιόνι συνεχίζει να αγκαλιάζει τα πάντα γύρω μου...
Σηκώνω τα μάτια μου...
Είμαι έξω από τον οίκο του Κυρίου...
Απόψε δε βγήκα γιατί δεν μπορώ να κοιμηθώ...
Απόψε βγήκα για να προσευχηθώ...
Να ακούσει ο πατέρας την κόρη
Να ακουστεί η ψυχή πιο πολύ από τους φόβους
Μπας και τρομάξουν οι φόβοι και βρουν αλλού γωνία να κρυφτούν...
Απόψε θεέ μου...
Απόψε...



~Φαίη Σουρή ~
f.i.souri2014@gmail.com
εκφράσου ψυχή μου  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου