Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Όπως και γω... Έτσι και συ!

Είχα και εγώ ένας έρωτα όπως και εσύ. Και εσύ φίλε μου που δεν το παραδέχεσαι και εσύ φίλη μου που κάνεις πως το ξεπέρασες και εσύ φίλε μου που θεωρείς ότι το γιατρικό είναι να ρημάζεις τις επόμενες καρδιές όπως και εσύ φίλη μου που έχεις γεμίσει με άμυνες και θεωρείς ότι η λύση είναι να το παίζεις αντράκι όπως και εσύ φίλε μου που δυστυχώς μπορεί να σκέφτεσαι ότι τίποτα δεν αξίζει πια και  το έριξες λίγο παραπάνω στο ποτό και εσύ φίλη μου που το έριξες στη δουλειά στη πολλή δουλειά η στα δήθεν πράγματα που σου αρέσει να κάνεις μόνο και μόνο για να μην σκέφτεσαι. Και εσύ φίλε μου που θεωρήσεις  καλύτερη λύση να σηκωθείς και να φύγεις και να τα παρατήσεις όλα και όλους ακόμη και εσύ φίλη μου που εκατσες μέσα κλεισμένη με ελαφράς μορφής κατάθλιψη. Εσύ ναι. Εσύ που έχασες το χαμόγελο σου και έχασες ένα κομμάτι του εαυτού σου. Για σένα θα μιλήσω σήμερα. Γιατί εσύ πονάς και εγώ μαζί. Γιατί πάντα σε μια ανθρώπινη σχέση χωρίς διαπραγμάτευση κάποιος αγαπάει περισσότερο. Για σένα μιλάω γιατί αυτό το κομμάτι που έχασες τελικά κοστίζει πολύ και για σένα που τώρα πια ξέρεις ότι αν γυρίζε ο χρόνος πίσω πολλά θα άλλαζες μιας και πήρες το μάθημα σου. ΚΑΙ σου φαίνεται και εσένα περίεργο πως αφού ουσιαστικά όλοι θέλουμε να αγαπήσουμε και να αγαπηθούμε περιπλέκουμε τόσο τα πράγματα. Και ίσως αναρωτιέσαι που χάνουμε τον συνδετικό κρίκο. Καληνύχτα φίλε και φίλη μου όλα θα είναι καλύτερα αύριο και αν όχι αύριο σίγουρα την μεθεπόμενη.


~Ελπίδα Δημητρίου~


Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube
https://www.youtube.com/channel/UC3kplD70JSvByDUzzSmGRdQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου