Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Αφιερωμένο στον άνδρα μου

Σ' ευχαριστώ για όλα όσα μου έχεις προσφέρει και όσα θα μου προσφέρεις ακόμα...
Σ'ευχαριστώ για όλες εκείνες τις μέρες που γυρίζω σπίτι κατάκοπη απο την δουλειά και βρίσκω στρωμένο το τραπέζι και το φαγητό μου εκεί να με περιμένει.
Σ' ευχαριστώ που όταν γίνομαι ανυπόμονη και αγχώδης έχεις τον τρόπο να με ηρεμείς...
Σ' ευχαριστώ που με κάνεις να βγάζω στην επιφάνεια όλα τα θετικά συναισθήματα μου....
Σ' ευχαριστώ που δεν με αφήνεις ποτέ μόνη μου, ούτε ρεαλιστικά ούτε ουσιαστικά λέγοντάς μου οτι είμαι η καλύτερη σου φίλη και δεν σε ενδιαφέρει να βγεις μια βόλτα με τους φίλους σου...
Σ' ευχαριστώ για όλες εκείνες τις στιγμές που με έκανες να γελάσω...
Σ' ευχαριστώ για την χαλάρωση που μου έχεις προσφέρει κάνοντας μου μασάζ στο
κουρασμένο σώμα μου...
Σ' ευχαριστώ για τις φορές που μου σκούπισες τα δάκρυα...
Σ'ευχαριστώ για την δύναμη και την σιγουριά που μου προσφέρεις....
Σ'ευχαριστώ για τις στιγμές που με στήριξες...
Σ'ευχαριστώ που μου κρατούσες το χέρι οταν γεννουσα το παιδί μας....
Σ' ευχαριστώ γι 'αυτο που βλέπω οταν σε κοιτάω στα μάτια....
Σ' ευχαριστώ για την αγάπη σου και σε ευχαριστώ που μου βγάζεις να αγαπάω κάποιον, να αγαπάω ολο τον κόσμο!!!!
Σ'ευχαριστώ για τα όνειρα που μου προσφέρεις....
Σ'ευχαριστώ που με κάνεις καλύτερο άνθρωπο...

~Ανδριάνα Τέγου~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου