Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Σκοτώστε, σκλαβώστε, αγαπήστε

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σκοτώσεις κάποιον, εγώ θα σου  προτείνω να το κάνεις αργά και αποτελεσματικα με την ευγένεια σου.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σκλαβώσεις κάποιον, εγώ θα σου πρότεινα την πιο δημοκρατική σκλαβιαά την καλοσύνη.
Υπάρχουν δύο τρόποι για να αλλάξει ένας άνθρωπος ή υπερβολικός πόνος ή υπερβολική αγάπη. Εγώ μάντεψε... θα σου προτείνω τον δεύτερο, γιατί είναι και το πιο ωραίο.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αποκτήσεις αυτά που θες εγώ όμως θα σου προτείνω μόνο έναν που θα σε βοηθήσει να τα έχεις όλα. Ονομάζεται έλεγχος του εαυτού.
Υπάρχουν πολλά συναισθήματα για να βιώσεις εγώ θα σου μιλήσω μονάχα για ένα, για τον έρωτα της καρδιάς. Ερωτεύσου ότι υπάρχει γύρω σου με όλη την καρδιά σου. Για την ακρίβεια σπατάλησε όλη την καρδιά σου εδώ, σ' αυτό τον κόσμο, για όνομα του θεού μην πάρεις τίποτε μαζί σου.
Υπάρχουν πολλά πράγματα για να αγοράσεις, μα εγώ θα σου πω για αυτά που πληρώνονται με ένα και μόνο χαμόγελο.
Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις ή να μην κάνεις όμως ότι και αν επιλέξεις φίλε μου μην ξεχάσεις ποτέ να ονειρεύεσαι με ορθάνοιχτα μάτια.

~Φαίη Σουρή~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου